Kurtka bomber w kwiaty


Hej! Tak, to nowa stylizacja. Nareszcie! Brakowało mi nowych postów, tworzenia stylizacji i sesji. Nie przeszkadza mi nawet brzydka pogoda. Mam nadzieję, że jeszcze ktoś tu na mnie czeka :) Dzisiaj prosta i wygodna stylizacja czyli tak jak lubię najbardziej. Stylowego pazura dodają małe akcenty w postaci kwiatów i dziur. Czasem drobne szczegóły potrafią dać duże efekty! Warto spróbować i nie bać się modowych eksperymentów.


kurtka - (tutaj)  | spodnie - Zara | torebka - (tutaj) | buty - elilu.pl

17 komentarzy:

  1. uwielbiam takie kurteczki:) śliczny zestaw:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ta bomberka, też muszę w jakąś zainwestować w końcu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza kurteczka :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza kurteczka :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza kurteczka :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bomberka jest bardzo ładna, a zdjęcia mają klimat i dużo uroku - pomimo tego, że pogoda nie była zbyt słoneczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś nie mogę się przekonać do bomberki u siebie, za sportowa :d Ale u kogoś mega mi się podobają, ale ja często tak mam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurteczkę masz świetną!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. widze mamy podobny gust, u mnie ta sama bomberka i torebka ! ;D swietne zestawienie, bede wpadac czesciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super połączenie! :) Co do torebki, link niestety nie działa :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)