Choker sweater + Zaful giveaway


Choker to najmodniejszy akcent tego sezonu! Pozornie proste wiązanie dodaje stylowego pazura i tworzy całą stylizację. Przywołuje na myśl lata 90 i czarne rzemyki zakładane na szyję. W tym sezonie powróciły w wersji minimalistycznej, najczęściej w postaci delikatnej kokardki. Chociaż choker kojarzony jest głównie z biżuterią, to wiązane akcenty znajdziemy także na dekoltach swetrów, bluzek i sukienek. Ta niepozorna ozdoba dodaje oryginalności i odmieni najprostszą stylizację. Najlepszym dowodem jest moja stylizacja. Boyfriendy, czarne botki i prosty płaszcz z wiązanym dekoltem swetra tworzy kobiecy i charakterny zestaw na co dzień, Jak Wam się podoba moja propozycja?



sweter - (tutaj) | płaszcz - Oasap |boyfriendy - Zara | torebka - Tommy Hilfiger | botki - no name

ZAFUL GIVEAWAY


 Zasady są proste!
1. Kliknąć w  banner lub TUTAJ, wybrać jedną rzecz oraz wkleić link w komentarzu. 
2. Zwiększ swoje szanse i umieść w komentarzu również swój adres e-mail.

Do wygrania aż 10 kart podarunkowych o wartości 100$!
Konkurs trwa do 31 listopada. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni między 1-3 grudnia na stronie sklepu. 

18 komentarzy:

  1. Suuuper bluzeczka! Bardzo mi się podoba :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta bluzeczka/sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, mam podobny płaszczyk i bardzo go lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie wpadły w oko botki !
    Proste klasyczne takie lubię najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  5. sweter ładny ale i płaszczyk bosssski <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wygladasz , caly zestaw bardzo mi sie podoba <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny sweter! torba bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa stylizacja ;) Ten sweterek podoba mi się najbardziej ;) Ostatnio coraz więcej osób je nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja. Zakochalam się w niej. W sam raz na wyjscie ze znajomymi do gustownego miejsca <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)