Sukienka we wzory


Ciepłe beże, burgund i brązy to odcienie, które przywołują na myśl jesienny klimat i piękną aurę. Podczas zdjęć udało mi się złapać ostatnie kolorowe liście. Mimo minusowej temperatury bawiłam się świetnie! Brakowało mi tworzenia stylizacji, wymyślania ujęć i tworzenia dla Was postów. Dzisiaj w roli głównej sukienka, która zauroczyła mnie ciekawym printem i funkcjonalnością. Z powodzeniem można ją nosić w połączeniu  z długimi swetrami czy ramoneską. Wiem, że zima nie sprzyja modowym eksperymentom, ale warto zamienić sweter i spodnie na ciekawą spódniczkę czy sukienkę! Jak Wam się podoba moja propozycja? :)



kapelusz - Stradivarius | sukienka - (tutaj) | torebka - H&M | kożuszek - Bershka | kozaki - (tutaj)

23 komentarze:

  1. stylizacja jak najbardziej w moim klimacie;) piękną masz sukienkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio tak zaszalałam, że jak robiłam zdjęcia to wylądowałam w łożku w dzień następny :(

    Ahh ja chcę wiosnę :(

    Ps super wygladasz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki to jest ładny, spójny zestaw!
    świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look ! całość fajnie z sobą współgra ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz , świetne miejsce na sesje ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię sukienki w takim wydaniu ;) Do tego kożuszek - cudnie! ;) Dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka ma ciekawe wzory! Cudnie w niej wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest ta sukienka! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest obłędna! Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny, jesienny zestaw :) sukienka bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow śliczna stylizacja i zdjęcia !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna stylizacja <3 Kozaki robią robotę !

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealnie pasuje ta kamizelka do stylizacji .

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała stylizacja ! Jesteś cudowna ! Tylko weszłam na bloga, a już się zakochałam ! <3
    MAARIBELLA

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz, a sukienka wygląda na Tobie rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka ma piękne wzorki :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka ma piękne wzorki :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocza sukienka, przyciąga spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)