Skull scarf



Apaszkę wzorowana na słynnym modelu Aleksandra McQueena mam już w swojej szafie od dawna. Udało mi się ją wyszukać za kilka złotych w jednym z moich ulubionych lumpeksów. Po zakupie, długo zbierałam się do stworzenia stylizacji z chustą. Po wielu przymiarkach z różnymi ubraniami, najlepszym połączeniem okazało się to najprostsze, czyli zestawienie czerni, bieli i szarości. Do ożywienia stylizacji i nadania jej charakteru, wykorzystałam niezawodną skórzaną ramoneskę. Całość podkreśliłam mocniejszymi dodatkami w postaci biżuterii i okularów.
Fot. Milena Banaszewska

 
 

okulary - New Look (29 zł)
koszula - H&M (39 zł)
chusta - sh (3 zł)
spodnie - Bershka (29 zł)
bransoletki - Pleciuchy
torebka - Amiche.pl (tutaj)
buty - Sequinshoes

39 komentarzy:

  1. Prosto, ale za to jak genialnie :) świetna apaszka, bardzo ładne buty. Całe zestawienie strzał w 10!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, wspaniale wyglądasz! ;))
    Ramoneska jest śliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarno - białe zestawienie to jest to :) pięknie


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Kochana! I ślicznie Ci w takiej fryzurce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny prosty zestaw, apaszka dodaje smaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz.
    Ta apaszka jest świetna!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki jest twój ulubiony lumpeks ? bo ja też jestem z Bydgoszczy i się zastanawiam do którego się wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ten pod Rondem Jagiellonów:) Polecam także lumpeksy przy ulicy Dworcowej i Śniadeckich.

      Usuń
  9. lubię takie zestawy!:)
    genialnie to wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super ;) zdradziłabyś który z bydgoskich lumpeksów to ten twój ulubiony? :)

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednym z moich ulubionych jest wspomniany już lumpeks pod Rondem Jagiellonów.
      Warto zajrzeć też w okolice ulicy Dworcowej, Śniadeckich. Polecam również różne osiedlowe ciuchlandy, sporo fajnych jest na Bartodziejach, Błoniu i w Fordonie:)

      Usuń
  11. świetny outfit ;)
    chusta jest super i to za taką cenę, ja swoją w czachy znalazłam w New Yorkerze za niecałe 10zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyglądasz ;))


    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. niby proste zestawienie, ale ma coś w sobie :) podoba mi się. Chusta też jest świetna.

    Pozdrawiam
    http://womanlinesska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Boska stylizacja z charakterem! Bardzo ładnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny zestaw, chustka z czachami <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz! Lordsy są cudne ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie proste, minimalne zestawy. Ten bardzo przypadł mi do gustu. Właśnie na takie spodnie poluję, mam nadzieję, że w końcu uda mi się je dorwać :) Chusta jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny zestaw :) uwielbiam lordsy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Apaszka rzeczywiście świetna, a lordsy po prostu skradły moje serce <3
    Pozdrawiam ;*
    secretlypralines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna koszula! A do tego mega buty i torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo stylish, ładnie i cwanie, Agniesien :) :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogę się napatrzeć. Co za styl!

    OdpowiedzUsuń
  23. genialny zestaw, chusta jest fajna . ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniale to połączyłaś! Niby najprostsze rozwiązanie, ale nie wiem czy bym na takie wpadła :))

    OdpowiedzUsuń
  25. OO! Bydgoszcz! ;) mało u nas blogerek (albo nie znam), miło popatrzeć na kogoś fajnie ubranego na tle naszego miasta ;))
    Mogę spytać gdzie chodzisz do lumpków? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej przepraszam, widzę, że już wcześniej odopowiedziałaś na pytanie o lumpeksy ;)

      Usuń
    2. Dzięki:) Nie szkodzi;) Mogę jedynie dodać do wspominanych wcześniej ciuchlandów, moje ostatnie odkrycie, czyli lumpeks na Placu Poznańskim:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  26. amazing look!!
    great combo between your jaclet and your scarf!

    www.callmeponyboy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. I like! :) z charakterkiem :) a gdyby zmienić buty na szpilki, klasyki czarne? te beżowe lordsy mi zaburzają percepcję całości :) Poza tym świetny outfit, podoba mi się, jak ekonomiczne zestawy umiesz wyczarować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super !

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)