Weekend in Warsaw


Hej :) Dzisiaj mam dla Was zdjęcia stylizacji, które udało mi się zrobić podczas ostatniego pobytu w Warszawie. Niestety pogoda znowu nie dopisała, a ciepły szal i czapka stały się niezbędnym elementem mojego stroju. Jednak dawka pozytywnego różu sprawiła, że nawet ponura aura nie była dla mnie taka straszna. Co prawda zwiedzanie stolicy musi jeszcze poczekać, ale zrobienie małych zakupów i sprawdzenie znanych restauracji - zaliczone. Warto wyrwać się chociaż na chwile i docenić uroki polskich miast. Mój następny kierunek to piękny Kraków. Spokojne, magiczne i pełne turystycznych atrakcji miasto. Mam już nawet na oku fajne hotele w Krakowie i wiele ciekawych miejsc, które koniecznie muszę odwiedzić.
Fot. Marta Radziwonka 

szal - Zara | bluza - Bershka | płaszcz - Bershka | torebka - Zara | spodnie - Stradivarius | buty - Papilion.pl


Kilka zdjęć  zrobionych podczas wyjazdu... :)


Na dobry początek weekendu - pyszne jedzenie :)
Bobby Burger 


 AïOLI  :)


Nic dodać, nic ująć... :) 


Do zobaczenia w kolejnych postach! :)

44 komentarze:

  1. Świetny zestaw, płaszcz strasznie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądałaś, połączenie szarości i różu - to jest to :)
    ostatnim razem w Warszawie byłam chyba jako dziecko, jeszcze w podstawówce. myślę, że pora je odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń

  3. Jakie cudne zdjęcia !! A Twoje oczy są przepełnione optymizmem! Tak trzymać! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam ten płaszczyk :)

    _________________________
    denim total look
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ;)
    Dawno nie byłam w Warszawie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten płaszczyk jest taki wiosenny, aż miło się patrzy :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz kochana :) Płaszczyk ma cudny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam połączenia różu z szarościami! Piękny płaszcz ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam połączenie różu i szarości <3 Boskie zdjęcia!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam połączenie różu i szarego;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz i zdecydowanie lubię Cię w takich kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny płaszcz, ten kolor to mój zdecydowany must have <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Co tam pogoda :) ważne, że ty wyglądasz cudownie :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor plaszczyka przepiekny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja za miesiąc jadę pierwszy raz w życiu do Warszawy :) trochę się boję :)
    świetnie wyglądasz, ten róż z szarym Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudowny masz ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo podoba mi się płaszcz, ma śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  18. widzę nie tylko ja spędzam weekend w Warszawie :D jak miłoo
    http://carolinestylefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny płaszcz, ma cudowny kolorek!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/naszyjnik-i-kolczyki-z-otiencom.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, a płaszczyk mistrzostwo :)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny płąszczyk :) Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Urzekający ten płaszczyk, świetna stylizacja.
    Pozdrawiam
    sotiens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zdjęcia! A różowy płaszczyk w towarzystwie szarych dodatków - genialnie to wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem na blogu chyba pierwszy raz i bardzo mi się tutaj podoba
    będę częściej do Ciebie zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam w wolne chwili do mnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Świetnie wyglądasz! To połączenie różowego płaszcza z szarymi dodatkami bardzo udane :) Codo hamburgerów to narobiłaś mi smaka!
    Pozdrawiam i zapraszam: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy i twarzowy kolor płaszcza - z szarością prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietnie wyglądasz :) szal genialny no i ten wiosenny plaszcz :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Szalik jest fenomenalny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowny płaszczyk ! ♥♥
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny płaszczyk <3
    Świetny set, pięknie wyglądasz!

    Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do obserwowania sama też chętnie zaobserwuję http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne połączenie też mam ten płaszczyk , ale z innego sklepu :)
    Połączenie różu i szarości wygląda świetnie :D
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  32. My trip to Warsaw was quite recently. The thing I liked the most was the old town, as well as the Royal Baths Park. Those are very climatic places, just perfect for a weekend outing. And let us not forget that Poland is a country that has the most beautiful women, great food and plenty of good alcohols. I found all of that in the New Orleans club, which I could never leave again. It’s hard to forget an evening spent in such a great company. http://neworleans.pl/en/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)