Last months


Hej! Dzisiaj mam dla porcję zdjęć z ostatnich kilku miesięcy. Będą zdjęcia z wakacji, trochę nowości kosmetycznych oraz kilka ujęć z mojego dnia codziennego. Mam nadzieję, że post Wam się spodoba, ponieważ tworzenie go sprawiło mi  ogromną przyjemność i planuję robić taki zbiór ujęć częściej.

Na dobry początek zdjęcia z greckich wakacji... 


Chciałabym jeszcze kiedyś tam wrócić...  

Kosmetyczny niezbędnik czyli filtry, woda termalna, okulary i dobrze znany spray z Ziaji :)


Ostatni dzień na Lefkadzie... :(

Na pierwszym zdjęciu nasza grecka uczta, następnie Bobby Burger, Manekin oraz Dolce Vita w Bydgoszczy :)



Grecja jest piękna, ale nasze polskie morze również ma swój urok! :)



Mój codzienny rytuał. Kawa, najlepiej z dużą ilością mleka... :)




Luźna i kobieca stylizacja z moim ulubionym naszyjnikiem w roli głównej. 



płaszcz - (tutaj)



Mój codzienny i wygodny #ootd. Boyfriendy, trampki i beżowy trencz (tutaj)



 Teraz czas na mały haul zakupowy... :) 


Koszulka PLNY LALA 

Kosmetyki mineralne zaczynają dominować w mojej kosmetyczce. Więcej informacji na temat minerałów już wkrótce na blogu. 


Ulubieńcy ostatnich miesięcy! Biały wersja na co dzień, a czarna idealna na wieczór. Polecam! W zestawie kosztują tylko 59 zł :) 



Parę nowości do domu. Pepco po raz kolejny skusiło mnie swoim produktami. Niska cena i naprawdę dobra jakość.



 Stabilne, wygodne i dobrze wykonane botki. Moje udało mi się wyszukać w Deichmannie. Muszę przyznać, że ich tegoroczna kolekcja jest naprawdę interesująca. 



Kilka miłych niespodzianek. Dziękuję TK Maxx, Qupony.pl i By Dziubeka! 




Do zobaczenia w kolejnych postach! :) 

12 komentarzy:

  1. Wow! Świetny mix zdjęć, uwielbiam takie posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę Grecji :) śliczne foty!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, piękne miejsca :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne foty :) I jak wakacje w Grecji? Można śmiało uderzać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Pewnie! Nie zauważyłam tam żadnego kryzysu:)

      Usuń
  5. Jejk, ale śliczne stylizacje i biżuteria *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach na puder Lily Lolo się już czaję jakiś czas...
    A pizza z Dolce Vita z rukolą, szynką parmeńską, pomidorkami i odrobiną świeżej oliwy... najlepsza w Bydgoszczy!
    Lubię takie posty z miksem zdjęć! U mnie też dziś się taki pojawił... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)