Wardrobe basic - 10 podstawowych rzeczy w szafie


Każdy nowy sezon przynosi nam mnóstwo różnych trendów. Jak w tym wszystkim nie stracić głowy? Sprawa jest prosta! Postaw na  ponadczasowe ubrania, które niezależnie od mody sprawdzą się na wiele okazji. Dzięki nim stworzysz świetną bazę, do modowych eksperymentów oraz aktualnych hitów. Przy tworzeniu podstawowej garderoby warto zwrócić szczególną uwagę na jakość materiału oraz neutralne odcienie. Takie podstawy mają być inwestycją na lata. Czasem lepiej wydać trochę więcej, żeby cieszyć się ubraniem na dłużej. Dzisiaj przygotowałam dla Was moją interpretację niezbędników kobiecej garderoby. Zapraszam!

1. Biała koszula 
 Może być klasyczna lub ozdobna. Wszystko zależy od naszych upodobań. Jedno jest pewne - nigdy nie przestanie być modna.


2. Mała czarna
Klasyka w najlepszym wydaniu. Prosta, czarna sukienka to gwarancja  eleganckiego wyglądu niezależnie od sytuacji. To prawdziwy kameleon wśród kobiecej garderoby. Absolutny must have! :)


3. Skórzana kurtka
Wszędzie tylko żakiety i marynarki. Ja jestem fanką mocniejszych stylizacji, dlatego nie wyobrażam sobie mojej szafy bez skórzanej kurtki.


4. Jeansy i czarne rurki 
Dobrze dobrane spodnie potrafią zdziałać cuda! Dlatego warto poszukać takich, które pasują do naszej sylwetki. Najbezpieczniej wybrać klasyczne, niebieskie jeansy o prostych lub lekko zwężanych nogawkach.


5. Sweter
Najlepiej miękki, ciepły i luźny.


6. Szale i chusty



7. Basicowe bluzki
Najbardziej uniwersalna i praktyczna rzecz w szafie. Świetna baza do wielu stylizacji! Wystarczy tylko kilka dodatków i gotowe.


8. Trencz
Kolejny ponadczasowy klasyk, który świetnie wygląda w wersji eleganckiej jak i casual.


9. Czarna torebka
Klasyczna i pojemna - niezbędnik kobiecej garderoby



10. Botki
Jedni mają słabość do szpilek, inni do obuwia sportowego, a ja uwielbiam botki :)


Dajcie znać co Waszym zdaniem powinno znajdować się kobiecej szafie! Czekam na Wasze komentarze :) Podobne ubrania znajdziecie tutaj: http://www.hurtowniamegabrand.pl/

13 komentarzy:

  1. Podpisuję się pod tym obiema rękami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja lista wyglądałaby bardzo podobnie :) Uwielbiam białe koszule i skórzane kurtki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy!Bardzo fajny post!:)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Basic ;-) wtedy wystarczy jeden mocny dodatek i zawsze wychodzi super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, tak, tak! Z wszystkim się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie 10 niezbędników :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zdecydowanie muszę poszukać więcej swetrów dla siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestawienie i właśnie mi przypomniałaś, że muszę kupić sobie nową, białą koszulę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowne rzeczy <3
    chce wszystko !
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)