Off shoulder!


Udało się! Po przygodach z pogodą, nareszcie mam dla Was nowy post! Mimo deszczu i ponurej aury znalazłam schronienie i mogę zaprezentować Wam nowości. Mowa tu o bluzce hiszpance oraz cudownych, różowych sandałkach od brilu.pl. Jeśli jeszcze ktoś ma wątpliwości jaki trend dominuje w tegorocznych kolekcjach, to odpowiedź jest prosta - bluzki i sukienki z odkrytymi ramionami. Te bardzo kobiece i urokliwe kroje znajdziecie dosłownie wszędzie. Występują w postaci marszczeń oraz falbanek. Ja postawiłam na pierwszą wersję, która moim zdaniem jest bardziej uniwersalna. Z powodzeniem można ją nosić na sportowo i elegancko. Najchętniej kupiłabym wszystkie rodzaje, ale wtedy mogłaby mnie zacząć ścigać windykacja! :D Niedługo na blogu pojawi się również druga wersja popularnej hiszpanki, tym razem w nieco innej wersji! Zapraszam! :)


bluzka - Allegro | torebka - Parfois | spodnie - New Yorker | sandałki -brilu.pl (tutaj)

31 komentarzy:

  1. Przepiękna jest ta bluzeczka, a Ty wyglądasz super
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo gustownie wyglądasz. Buty mają świetny odcień ;) Och, gdybym tylko ja umiała chodzić w takich obcasach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Modny fason bluzeczki, ale najbardziej mi się buty podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zachwyca mnie ta bluzka! Buty boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, dziewczęce zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna jest ta bluzeczka! I do tego takie delikatne sandałki pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja, bardzo kobieca, a w sandałkach się zakochałam :)

    http://silviaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Deszcz prawie zawsze niszczy plany, szczególnie jeśli chodzi o zrobienie zdjęć.. Stylizacja świetna, bardzo podoba mi się bluzka jak i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz ;)
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No piękny zestaw! Bluzka cudowna!! :) No i te buty... ah i oh! ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. bluzka jest przepiękna ! a w sandałkach się zakochałam

    OdpowiedzUsuń
  12. a można prosić linka do bluzeczki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :)
      http://allegro.pl/b-16-boho-hiszpanka-bluzka-falbana-nowosc-uni-i6147370453.html

      Usuń
  13. Piękna bluzka i piękne buty! Mają świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjnie wyglądasz:) niby zwykły look, ale ma coś w sobie:) bluzka świetna i buty mega wpadają w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta bluzeczka jest genialna :* Jednak moje serce skradły buty, są prześliczne! <3
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz! a sandałki są przesłodkie <3

    zapraszam: agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała stylizacja a te szpileczki są śliczne!♥

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie wyglądasz <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie! Takie zestawienia uwielbiam :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz, bardzo dziewczęco i zwiewnie :)
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ale ślicznie wyglądasz - subtelnie i kobieco. Bardzo mi się podoba ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzki w typowo hiszpańskim stylu bardzo do Ciebie pasują! Wyglądasz w nich świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne sandałki :) uwielbiam takie dziewczęce zestawy !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)