Weekendowy look



Strój weekendowy to przede wszystkim luz i wygoda! Moja stylizacja jest na to dowodem :) Na przekór pogodzie przywołuje wiosnę. Już nie mogę się doczekać kolorowych spodni, lekkich kurtek i trampek. W dzisiejszej stylizacji króluje jeans, który zapowiada się hitem tego sezonu. To dobra wiadomość dla miłośniczek tego ponadczasowego materiału. W popularnych sieciówkach znajdziemy kurtki z przetarciami, kwiatami czy naszywkami. Ja stawiam na klasykę, która pasuje do wszystkiego. Jak Wam się podoba moja propozycja? Zapraszam na zdjęcia!
Fot. Patrycja Skwarczyńska Photography



chusta, kurtka, koszulka, spodnie, torebka - Orsay | buty - CCC

16 komentarzy:

  1. Torebka świetna. Super kolorystyka, bardzo wiosennie.
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, wiosenna i pastelowa. Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wiosenna stylizacja ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wiosenna stylizacja:) jeansowa kurtka super tu pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, wiosennie i subtelnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pastele zdecydowanie przywołują wiosnę, oby już było cieplej i bardziej słonecznie bo aktualnie to za zimno na takie cieniutkie kurteczki mi, straszny ze mnie zmarzluch ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo delikatny i pastelowy zestaw, pięknie się w nim prezentujesz <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja kochana! Piękna kolorystyka :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolorystyka! Kocham tak delikatne kolory. Są dobre na każdą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)