Plisowana spódnica..


Czy nie macie wrażenia, że trendy na sezon letni i zimowy się zacierają? Botki nosimy do grubych swetrów, ale również do sukienek boho. Plisowane spódnice do lekkich balerinek, ale także do wysokich kozaków. A długie swetry i narzutki pasują zarówno do jesiennych sukienek jak i krótkich szortów. Jak widać moda zatacza koło. Robiąc porządki w szafie doszłam do wniosku, że nie warto wszystkiego przechowywać na cieplejsze miesiące. Dobrym przykładem jest plisowana spódnica, którą kupiłam na letnich wyprzedażach. Długo nie mogłam przekonać się do fasonu midi, ale ta propozycja do mnie przemówiła. Niebanalne połączenie materiałów i ciekawy krój sprawił, że postanowiłam spróbować. To był strzał w dziesiątkę! Spódnica towarzyszyła mi przez całe wakacje. Ze względu na grubszy materiał, stwierdziłam, że dam jej szansę również w jesiennych stylizacjach. Po kilku próbach okazało się, że polubiła się z moim jasnymi sweterkami i botkami. Co najciekawsze, plisowane spódnice to hit tegorocznych kolekcji :) Pamiętajcie! Zanim zakopiecie swoich letnich ulubieńców, sprawdźcie czy można przemycić ich do nowego, zimniejszego sezonu :)

Zdjęcia autorstwa: www.marzenaszaflik.pl Serdecznie zachęcam do zapoznania się z portfolio.
Piękne ślubne kadry, sesje kobiece i rodzinne :)


kurtka - Lightinthebox | sweter - C&A | spódnica, botki - Zara | torebka - Michael Kors 

9 komentarzy:

  1. sweter, buty i spódnica pięknie *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna spódnica! W towarzystwie swetra i tej torebki wygląda bosko. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana spodnica jest swietna ! Pieknie wygladasz ;*

    BLOG ANGELIKA EM

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również ostatnio wybrałam solejkę :) Tylko czarną - klasyczną :)
    Buziaki :)
    www.monabyfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra look <3
    świetna sesja
    https://xthy.blogspot.com/2018/10/caramel-sweater-pearls.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię połączenie takich spódnic z grubymi swetrami :) wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski krój spódnicy! Takiej jeszcze nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)