Sukienka w kratę i kozaki za kolano


Krata to jeden z tych elementów, który nigdy nie wyjdzie z mody. Nic dziwnego! Jest bardzo uniwersalna i pasuje do wszystkiego :) Dla miłośniczek klasyki - koszula w kratę, dla fanek kobiecych zestawów - spodnie w kant, spódniczka czy sukienka. Jak widać możliwości jest naprawdę dużo. Ja uwielbiam motyw kratki za ułatwianie mi życia. A dlaczego? Otóż, jak każda z Was mam taki dzień, w którym nie wiem co założyć. Wtedy ratuje mnie ten wzór! Sięgam po koszulę, którą łączę z prostymi rurkami czy sukienkę świetnie spisującą się w towarzystwie ulubionego swetra. Bez przymierzania, analizowania i zastanawiania się co do siebie pasuje. Pamiętajcie, że krata nie lubi konkurencji, dlatego najlepiej sprawdza się wśród neutralnych odcieni :)

Zdjęcia autorstwa Marzena Szaflik Fotografia


sweter - Varlesca | sukienka - Zara | torebka - Michael Kors | kozaki - no name

8 komentarzy:

  1. Taka słoneczna jesień nas rozpieszcza! Bardzo przysłużyło się to pięknym jesiennym stylizacją, sukienka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędnie wygladasz! Bardzo mi się buty podobają!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili
    Miłego weekendu, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonała jesienna stylizacja :). Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. krata nigdy nie wyjdzie z mody:) w dodatku w tej kolorystyce jest bardzo na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kobieco ! ! ! ! Wygląda Pani przepięknie i super seksownie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)