Workery i sweterkowa sukienka


Moda lubi zaskakiwać. Dobrym przykładem są workery, które przywędrowały do kobiecej garderoby prosto z wojskowego poligonu. Gruba podeszwa i masywna budowa. Czy takie buty mogą być kobiece? Oczywiście! Wszystko za sprawą detali, które odmieniły charakter tego typu obuwia. Suwaki, ćwieki, a może perły? Jest w czym wybierać :) Buty świetnie odnajdują się w towarzystwie stonowanych ubrań. Wystarczy prosty strój i stylizacja gotowa! Jednak ich największą zaletą jest wytrzymałość. To idealne obuwie na jesień i zimę. Nie straszne im trudne warunki pogodowe ani mrozy. Pamiętajcie, aby wybierać buty, wykonane z wysokiej jakości materiałów. Sztuczna skóra i słaby klej nie zapewnią Wam odpowiedniej ochrony. Moja dzisiejsza propozycja to skórzane workery od polskiej marki www.bayla.pl. Jeśli jeszcze ich nie znacie, to czas nadrobić zaległości :) Buty mimo swojej masywności są bardzo lekkie i wygodne, W dodatku wysiółka oraz wkładka wykonana jest z ocieplanego materiału. To propozycja dla naprawdę wymagających kobiet, które cenią sobie komfort i jakość wykonania. Ja jestem pod wrażeniem :) Na stronie marki znajdziecie różne propozycje butów na każdą okazję, a na zachętę mam dla Was niespodziankę!

 Aż 20% zniżki na nieprzecenioną kolekcje na hasło: STYLISH Ważny do 30.11.2018 💥

Zdjęcia autorstwa: www.marzenaszaflik.pl 
FB: www.facebook.com/fotografia.marzenaszaflik/
Instagram: www.instagram.com/marzena_szaflik_fotografia/




kurtka - Lightinthebox | sweter - butiklatika.pl (tutaj) | szal - Reserved | buty - Bayla.pl (tutaj)

5 komentarzy:

  1. W tym sezonie bardzo polubiłam się z workerami :) Twoje są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. buty są w moim stylu, bardzo ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam zawsze problem z tym czy takie buty można zakładać do sukienek właśnie i widzę, że jak najbardziej. Na https://butymodne.pl/gregors-skora-naturalna-p35.f125.html właśnie znalazłam idealne, w tym sklepie zawsze są buty dokładnie takie jakich szukam. Ale ze stylizacją miałam problem, ale już pomysł jest :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)