Sukienka z cekinami - moda 2019


Cekiny opanowały zimowe kolekcje. W tym sezonie stawiamy na błysk, nie tylko w Sylwestra. Lśniące kreacje kojarzą się z zabawą sylwestrową czy karnawałem. Jednak teraz pojawiły się również w świątecznych propozycjach. Takie ubrania to coś dla prawdziwych srok, które uwielbiają wszystko co się błyszczy. Ja też mam do nich słabość. Mimo iż najlepiej czuje się w klasycznych zestawach, tak cekiny przełamane prostymi dodatkami lub ubraniami mnie przekonują. Ostatnio na Instagramie pokazywałam propozycje zestawienia jasnego swetra z cekinową spódniczką. Sweter poskromił nieco mocny akcent, a cekinowy dół rozświetlił całość. Uwielbiam takie nieoczywiste połączenia! Moda to nie tylko ślepy kierunek, który dyktuje nam co wypada nosić, ale umiejętność kreowania i tworzenia własnych interpretacji. Warto wybierać takie elementy, w których czujemy się dobrze. Traktujmy nowe trendy jako pewną propozycję, a nie przymus. Każdego sezonu jest ich tak wiele, że można się pogubić. Dlatego trzymajmy się swojego stylu i upodobań, a z nowych kolekcji wybierajmy perełki, które uzupełnią naszą garderobę. W mojej szafie brakowało czegoś.. wow! Wiecie o co chodzi, prawda? :) To taka kreacja, która nie potrzebuje dodatkowej oprawy. Zakładasz i stylizacja gotowa. Szukałam czegoś błyszczącego o marynarkowym kroju i.. znalazłam! Jeśli również poszukujecie czegoś oryginalnego, to polecam zajrzeć na stronę sklepu Asos. Same cudeńka!

Fot. Natalia Świdlicka Photography


sukienka - Asos | kozaki za kolano - no name | torebka - Moschino

5 komentarzy:

  1. Sukienka wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję twojego bloga niemal od początku bo uwielbiam twój styl.
    Klasyka ale zawsze z pazurem. Dajesz więcej inspiracji niż branżowe pisma!
    Wyglądasz wspaniale, buty, sukienka, włosy i tak dalej ....
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi miło! Takie słowa to dla mnie wielka motywacja, dziękuję!
      Miałam już myśli, aby zakończyć blogowanie, ale cieszę się, że nadal ktoś tu zagląda i mogę dzielić się swoją pasją. Jeszcze raz dziękuję i również życzę Wesołych Świąt!

      Usuń
  3. Prześliczna sukienka, wyglądasz rewelacyjnie :)
    Wesołych Świąt Kochana :*
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)