Spodnie w kratę i futrzany płaszcz


Jakie printy na ubraniach lubicie najbardziej? Mój ulubiony to zdecydowanie krata. Najlepiej w towarzystwie klasyki i stonowanych kolorów. Zawsze wybierałam kraciaste ubrania w bezpiecznej wersji. Szarości, beże czy czerń. W tym roku postanowiłam trochę zaszaleć i wybór padł na czerwień. Przekonała mnie do tego tegoroczna kolekcja H&M, której kraciaste propozycje były bardzo gustowne i kobiece. Żadnego przepychu i przesady. Proste kroje i piękne odcienie czerwieni, zarówno na ubraniach jak i piżamach. Po przymiarkach wybór padł na spodnie, które wbrew pozorom można nosić na wiele sposobów. Wystarczy duży sweter, marynarka albo camelowy płaszcz. To jeden z tych elementów garderoby, który sam tworzy stylizacje. Potrzebna jest tylko odpowiednia oprawa i zestaw gotowy. Lubię mieć w swojej kolekcji tego typu ubrania. Zawsze ratują mnie, kiedy dopada mnie brak weny i chęć wypowiedzenia słów.. nie mam się w co ubrać :)



płaszcz - Mango |sweter - Rose Boutique | czapka, spodnie - H&M | botki - DeeZee | torebka - Moschino

7 komentarzy:

  1. Boskie są te spodnie! Muszę sobie takie znaleźć, bo mam z 3 pory spodni w kratę, ale nie w takim odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja te uwielbiam te spodnie! Cudownie wyglądają, szczególnie w połączeniu z całością stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się cała stylizacja podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Futrzany płaszcz ciągle utrzymuje się w modzie. Ja osobiście uwielbiam ten rodzaj okrycia wierzchniego. Uwielbiam odważne połączenia modowe jak u Pani we wpisie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)