Sukienka w kratę


Czy nie jest tak, że najprostsze rozwiązania okazują się najlepsze? Kiedyś przebierałam w ubraniach, robiłam wiele prób i wymyślam nowe połączenia. Teraz po prostu biorę kilka ulubionych elementów garderoby i gotowe. Odkąd wprowadziłam do mojej szafy rozsądek, proste formy i więcej klasyki to nie mam problemów z tworzeniem stylizacji. Wszystko do siebie pasuje. Mogę łączyć przeróżne ubrania, bez obaw o modową wpadkę. Wymyślne trendy omijam szerokim łukiem, a kupuję jedynie takie, które rzeczywiście pasują do mojego stylu i garderoby. Nie ma sensu uleganie wszystkim propozycją nowego sezonu. Dobrym znakiem, że ubranie jest dla nas odpowiednie to wizualizacja z czym będziemy ją nosić. Jeśli potrafimy wskazać co najmniej trzy, to dobry znak do podjęcia zakupu. Przekonałam Was? :)
Fot. Głodek fotografuje


Mam dla Was niespodziankę 😍15% z kodem "stylish" na stronie www.danielwellington.pl 🙂

Może znajdziecie coś dla swoich bliskich na święta? Najnowsza kolekcja jest piękna ❤️


kurtka - (tutaj) | szal - Zara | sukienka - Reserved | kozaki za kolano - pantofelek24 | torebka - Aldo

13 komentarzy:

  1. Sukienka śliczna, buty i cała stylizacja, nie wspomnę o właścicielce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo gustownie i z klasą się prezentujesz ;) Szarości ostatnio to moje ulubione elementy garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz a sukienka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka. Świetne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz. W kraciastej sukience wyglądasz bardzo dobrze. Fajny szaliczek. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super look! klasyka i elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze mówię, że cały szyk w prostocie. Za dużo nie ma co kombinować, bo bywa tak jak piszesz.
    Także sukienka ładna i ładnie wyglądasz po całości :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)