Spodenki z koronką


Witam Was z pierwszą w tym roku letnią stylizacją! Nie wiem jak to się stało, że mamy już koniec czerwca, a ja zatrzymałam się na wiosennych klimatach. Ilość pracy, obowiązków i szybkie tempo zupełnie mnie porwało. Czas zejść na ziemię i nadrobić zaległości. A mam z czego nadrabiać, bo moja szafa wzbogaciła się o sporo nowości, które chętnie zaprezentuję na blogu. Na początek klasyka. Biała bluzka i szorty. Z pozoru nic specjalnego. Jednak taki zestaw wcale nie musi być nudny. Spodenki są na tyle ozdobne, że tworzą nam całą stylizację. Od razu wpadły mi w oko. Idealna długość, luźny krój i oryginalne połączenie wzorów. Aby bardziej podkreślić letni charakter dodałam koszyk, z którym nie rozstaję się od ubiegłorocznych wakacji. Jak Wam się podoba? :)
Fot. Aleksandra Głodek



bluzka - Reserved | spodenki - Zara | koszyk - Zalando | sandały - Tommy Hilfiger 

12 komentarzy:

  1. Rewelacyjna stylizacja, spodenki bardzo mnie urzekły!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi Boho

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, letnia stylizacja. Koszyk ożywia całość. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodenki dziewczece a z drugiej strony sexi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodenki, ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są te spodenki z koronką, fantastycznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ten look :) jest taki na maxa wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie są idealne! wysoki stan, ładny pastelowy kolorek i print w paski. Czuuuć pastelowe!

    buziaki Pola z Polaprisme
    *Zapraszam na nowy post!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. witam super spodenki nie zechciałaby ich Pani sprzedać ?:) Pozdrawiam serdecznie :)


    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)