Hiszpanka w kwiaty


To już koniec sierpnia? Czas leci zdecydowanie za szybko! Muszę zabrać się za nadrobienie zaległości, bo mam dla Was jeszcze trzy letnie stylizacje! Liczę na to, że wrzesień w tym roku będzie słoneczny jak w zeszłym i wyjmowanie swetrów zostawimy na później. Dzisiaj sesja w towarzystwie pięknych kwiatów z kwiaciarni Kwiaty Tivioli w Bydgoszczy. Przepiękne bukiety i flower boxy! Koniecznie sprawdźcie ! Ogromna dawka inspiracji :) A teraz kilka słów o stylizacji. Zabawa modą jest fajna, ale to właśnie do takich zestawów wracam najczęściej. Klasyczne jeansy, beżowe szpilki i mocniejszy akcent w postaci bluzki. Wszystkie elementy garderoby pochodzą z wyprzedaży. Bluzka to łup z zimowej wyprzedaży Mango, a spodnie to tegoroczna wyprzedaż Zary.  Co prawda bluzka musi zaczekać do przyszłego sezonu, ale jeansy z przyjemnością będę nosić również jesienią. Idealnie wpasuje się do pastelowych sweterków i bluzek. Długo szukałam jasnych jeansów, bez wielkich dziur i przetarć. Powiem Wam, że to zadanie nie należało do łatwych! Jeśli chodzi o spodnie, jestem wymagająca. Uwielbiam denim w prostym wydaniu, a mam wrażenie jest ich coraz mniej. Jak Wam się podoba taka propozycja?

Zdjęcia autorstwa www.pskwarczynska.com :)
Jeśli poszukujecie fotografa z pasją, to musicie zapoznać się z pracami Patrycji :)




bluzka - Mango% | jeansy - Zara% | koszyk - Zara | szpilki - no name | bransoletka - Pandora 

4 komentarze:

  1. Motyw kwiatowy piękny! Okulary sztos

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka piekna, rownież w tym roku sprawilam sobie bluzkę hiszpankę i byłą to moja ulubiona letnia bluzeczka. Zwróciłam uwage jednak na dwa ładne dodatki na fotografii, mianowicie na
    plecioną torebkę
    jak również na flowerbox. Jakiś czas temu dostałam w prezencie od mamy na urodziny i nie mogłam sie na niego napatrzeć ( mój flower box był z żołtych róż). Jest to flowerbox z różami wiecznymi, który ponoć będzie wyglądał dobrze przez ponad 2 lata.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, stylowa kobieta z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dobrze, że studenci mają jeszcze wolne (nawet jeśli ma się do pracę, nie narzekam). Hiszpanką dałaś czadu. Prawdziwa eksplozja kwiatów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)