DIY Parka with leather sleeves



Trend na skórzane rękawy na kurtkach, płaszczach i marynarkach w tym sezonie zrobił prawdziwą furorę! Takie modele pojawiły się w wielu popularnych sieciówkach takich jak Zara, Stradivarius czy Pull&Bear. W sklepach były dostępne jednak tylko na chwilę, bo zainteresowanie nimi było naprawdę duże. Sama przymierzałam się do kupna parki ze skórzanymi rękawami, ale postanowiłam, że zanim zdecyduję się na kupno - spróbuję zrobić taką sama. Stwierdziłam, że wykonanie takiej kurtki nie może być przecież takie trudne. Wystarczą odpowiednie materiały i trochę ćwieków. Wymyśliłam, że najlepszym pomysłem na zrobienie kurtki będzie połączenie dwóch. Jednej zwykłej z grubszego materiału, koniecznie w kolorze khaki. Drugiej skórzanej z niezniszczonymi rękawami. Zaczęłam swoje poszukiwania najpierw od szafy mamy, potem przeniosłam się do lumpeksów. Po odwiedzeniu wielu, w końcu udało się i znalazłam idealne do mojego eksperymentu DIY, w dodatku za 4 zł! Jedną z nich już poznaliście, prezentowałam ją w poście Khaki jacket. Dziś jej nowa odsłona w połączeniu ze skórzanymi rękawami i ćwiekami. Wszyciem rękawów zajęła się krawcowa. Niestety, nie mam talentu do szycia, dlatego zajęłam się doczepieniem ćwieków. Za wszystko zapłaciłam dokładnie 16 zł i jestem bardzo zadowolona z efektu. Dziś przedstawiam Wam stylizację z parką w roli głównej dobrałam do niej koszulkę w paski oraz spodenki z wysokim stanem również DIY. Do tego czarne dodatki w postaci butów, czapki oraz torby.
Zdjęcia - Milena Banaszewska


czapka - sh (5 zł)
kurtka - sh&diy (16 zł)
bluzka - sh (5 zł)
pasek - sh (5 zł)
spodenki - sh&diy (2 zł)
torebka - eTorebka.pl 
buty - Rey (59 zł)

18 komentarzy:

  1. świetna kurtka, całość bardzo fajnie zestawiona

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny look, stworzyłaś fantastyczną kurteczkę!;)
    pozdrawiam
    madamedelux

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty i kurtka są świetnee !

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka jest świetna, to ona nadaje zestawowi charakteru. :)D

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam sobie bardzo podobną czapkę ;d kurtka jest boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wygladasz ! oby pojawialo sie wiecejtakich kobiet na ulicach : > ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie wyglądasz :) kurteczka jest cudna <3

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie;)

    http://themalestreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kurtka, beanie i biżu świetna!!<3

    OdpowiedzUsuń
  10. kurtka jest swietna sama chetnie bym taka nabyla do swojej szafy :D obserwuje i zapraszam www.mafashima.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna stylizacja. Wszystko co tutaj jest baaaardzo mi się podoba. To mój gust. :)
    Ogólnie to znalazłam Cię na modnej polce, mam nadzieję, że także zajrzysz do mnie...
    Ja cię obserwuję :)

    Pozdrawiam, Oliwia
    inspiritsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz genialnie. Niesamowita jest ta kurtka i niezwykle do twarzy Ci w takiej czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczną kurtkę wyczarowałaś. Robi wrażenie ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. ta parka jest super! czasem warto trochę poczekać i upolowac coś w sh za "grosze":D
    Obserwuję:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)