Trendy jesień-zima 2012



Dzisiaj zamiast stylizacji, mały przegląd jesienno-zimowych trendów tego sezonu.

Zima już coraz bliżej, a mojej szafie brakuje ciepłych swetrów, bluz i szali. Ceny w sklepach są wygórowane, a w lumpeksach ciężko obecnie wyszukać tego typu ubrań. Dlatego moja każda wizyta w lumpeksie kończyła się, kupnem kolejnej pary szortów bądź kusych bluzeczek, których mam już zdecydowanie za dużo. Jednak po ostatnich odwiedzinach w ciuchlandzie postanowiłam, że starczy już kompletowania letniej garderoby i czas zaoszczędzić pieniądze na potrzebne rzeczy. W tym celu stworzyłam listę ''must have'' i od teraz cierpliwe wyczekuje zimowych wyprzedaży, na których zawsze udało mi się upolować fajną rzecz w dużo niższej cenie.
 Przygotowałam krótki zbiór ubrań i dodatków, które można dostać w sieciówkach. Ilość nowych trendów może przyprawiać o zawrót głowy ale także daje duże możliwości wyboru. Jakie są Wasze typy?:)

Koszulki, w rockowym stylu, z czaszkami, motywem flagi, ćwiekami i nadrukami.


  
Swetry, ciepłe dzianinowe swetry.

Bluzy, z oryginalnym nadrukiem.


Spodnie, w kolorze burgundowym, khaki bądź skórzane.



Kurtki, skórzane ramoneski z ćwiekami lub kurtki w militarnym stylu, w kolorze khaki, z motywem moro bądź skórzanymi rękawami.



Płaszcze, duże, ciepłe  i szerokie.
Buty, na grubej podeszwie, inspirowane militarnym stylem.

Torebki, z ćwiekami, klasyczne oraz popularna shopper bag.



Dodatki, biżuteria z kolcami oraz duże, ozdobne naszyjniki.


10 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tym 3 płaszczu - futrzanym :) CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  2. super ciuszki !!

    www.live-style20.blogspot.com

    i invite to me too

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę to wszystko ! Szczególnie buty i biżuterię ;)

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mój styl.wielbię:)poproszę o wszystko.muszę się nie zgodzić w 'szmatexach' jest pełno topów z flagą USA,motyw wojskowy też by się znalazł jakby dobrze poszperać:kurki dżinsowe,spodnie w plamy moro,apaszki w czachy,bluzki z ćwiekami i oryginalne buty.

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzki, swetry i buty wszystkie bym przygarnęła! Z resztą torebki też piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko super!

    sonja-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. i kinda love everything you posted there :D
    also love the previous post

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie mozna dostac kurteczke brazowa ramoneske z futerkiem? cudowna jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem :( Tutaj znalazłam kilka podobnych: http://www.zalando.pl/kobiety/?q=br%C4%85zowa+kurtka

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)