My hobby


Obecna pora roku i niskie temperatury zdecydowanie nie sprzyjają prowadzeniu bloga i prezentowaniu stylizacji w plenerze. Mam jednak nadzieje, że jak pogoda dopisze, a ja trochę wyzdrowieje to uda mi się nadrobić zaległości i  chwilowy zastój w dodawaniu postów się zmieni. 
Dziś  za to kilka przykładowych zdjęć z różnych sesji w których brałam udział. Modeling, chodź strasznie nie lubię tego określenia jest moim hobby już od dawna. Oprócz pozowania do zdjęć, największa frajdę daje mi tworzenie stylizacji do sesji. Do tej pasji  podchodzę jednak z dużym dystansem, absolutnie nie wiąże z tym żadnej przyszłości. Robię to wyłącznie dla siebie i mam gdzieś to co myślą inni. Traktuję to jako dobrą zabawę oraz fajną pamiątkę na starość:)








20 komentarzy:

  1. piękne fotki:) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdjęcia :) wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia,jesteś śliczna :)))
    trafiłam tu z Modnej polki :)
    obserwujemy?? pozd
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja uroda kojarzy mi się z Natashą Bedingfield :)

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś po prostu prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia. Jesteś bardzo ładna i mega-fotogeniczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wychodzisz na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale jesteś piękna, no ;o
    i oczy, niesamowite oczy masz ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne zdjęcia, cudowna TY!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś taka śliczna! genialne jest to zdjecie z czerwonym materiałem no kocham po prostu je <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś śliczna.
    Te zdjęcia są śliczne :)
    Masz super pasję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. :*<3
    obserwuję i zapraszam do siebie:):*<3

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne stylizacje ;)
    fantastyczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Niektóre portrety są rewelacyjne! Najfajniejsze jest to, że na (prawie) każdym zdjeciu wyglądasz inaczej!:) Różnicę widać szczególnie na tych ostatnich fotkach;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia :)

    zapraszam na konkurs na moim blogu, do wygrania śliczna koronkowa bluzka (baskinka) w dowolnym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku, jaka ślicznotka! chyba nie było zdjęcia, które by mi się nie spodobało! wszystkie są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczne zdjęcia! jestem bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mega zdjęcia! nadajesz się.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteś śliczną dziewczyną i bardzo fotogeniczną! :) super. Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam!

    Obserwuję, bo miło się na Ciebie patrzy :)
    http://womanlinesska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)