Khaki vest


Ciemna zieleń do tej pory pojawiała się w kolekcjach w ciężkim, militarnym stylu. W tym sezonie występuje w bardzo kobiecej wersji, a dokładnie w postaci dopasowanych płaszczyków, sukienek czy kombinezonów. To jeden z tych kolorów, który doskonale komponuje się w połączeniu z wieloma kolorami. Jest neutralny i szykowny, dlatego pasuje do każdego typu urody. Ten odcień zieleni w towarzystwie bieli i czerni będzie mocniejszym i bardziej widocznym elementem stylizacji. Jeśli zależy Wam na delikatniejszym efekcie, to świetnym rozwiązaniem będzie połączenie koloru khaki z ciepłymi brązami i beżami. Wszystko zależy od Waszych upodobań! :)
Fot. Bartosz Chajdas


okulary - (tutaj)| bluzka - Mango | kamizelka - (tutaj) | spodnie - Stradivarius | torebka - Parfois | buty - CCC

32 komentarze:

  1. Świetna jest ta kamizelka!
    To idealny ciuch do tych wszystkich modnych, minimalistycznych zestawów - ale i do połączeń o boho zahaczających dobry!
    I do miejskiego casualu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamizelka jest bajeczna i do tego ten kolor, super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamizelka świetna! I ten kolor... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pasuję Ci ten kolor ;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. perfekcyjnie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. great post :)
    Have a nice weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. Khaki to jedyny odcień zieleni, który akceptuje ;) Wygląda naprawdę ładnie i jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten odcień kojarzy mi się z tym co udało się Tobie świetnie wyrazić - niewymuszony szyk i elegancja, a przy tym dużo kobiecości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od pewnego czasu kolor khaki stał się moim ulubieńcem. :)
    Super wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia!! Świetnie wyglądasz w tej stylizacji:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna stylizacja, takie długie kamizelki to moje faworytki :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna jest ta kamizelka :) uwielbiam kolor khaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zwróciłam swoją uwagę przede wszystkim na biżuterie: subtelna, delikatna i tak minimalistyczna! Szukam właśnie podobnej zawieszki (naszyjnika): gdzie kupiłaś swój?

    W wolnej chwili zapraszam do siebie : http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest świetny. Kocham styl militarny ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. khaki to mój ulubiony jesienny odcień. Piękna ta kamizelka i całość wygląda rewelacyjnie!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. kamizelka świetna! szukałam takiej swego czasu :) i botki - są super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja! Ale ta kamizelka i naszyjnik rewelacja! <3
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjna kamizelka. Moją uwagę przyciągnął naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć, jaki masz rozmiar kamizelki i jak ją oceniasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Kamizelka jest całkiem nieźle wykonana, a materiał jest dość sztywny i dobrze się układa. Ja jestem zadowolona:) Mam rozmiar S.

      Usuń
  20. kamizelka totalnie mnie zauroczyła!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś nie przepadałam za khaki, ale od jakiegoś czasu się przekonałam i obecnie bardzo lubię ten kolor :-) Z czernią i bielą tworzy doskonałe połączenie, ale z beżami też jest fajnie choć ja próbuję też z czerwienią i bordo :-) Kamizelka genialna i do tego fajnie, że jest taka dłuższa :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)