Suede!


Tegoroczny sezon to prawdziwa podróż w czasie do lat 70. Projektanci proponują nam zamsz, dzwony, frędzle oraz patchworkowe spódnice. Jak widać moda lubi powracać. Nasuwa się pytanie. Czy warto wymieniać całą garderobę na rzecz obecnych trendów? Oczywiście, że nie! Rozważne i przemyślane zakupy to podstawa przy kompletowaniu jesiennej garderoby. Powielanie tych samych ubrań sprzed lat to mało odkrywcze rozwiązanie. Ja zdecydowanie wolę ''stare'' trendy w nowoczesnych odsłonach. Dlatego staram się wybierać tylko takie elementy, które rzeczywiście są spójne z moim stylem.
Fot. Anna Grzechnik


kurtka (zamsz) - Stradivarius | bluzka -  (tutaj) | boyfriendy - Zara | buty - no name 

19 komentarzy:

  1. Za stylem i modą warto podążac ale z umiarem. Bo wiadomo że jak modne są dzwony, frędzle i np panterka to nie wymienimy całej garderoby i nie zestawimy wszystkiego razem naraz. A co do twojej stylizacji bardzo podoba mi się połączenie narzutki ze skórą. Bardzo stylowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja, nieco nonszalancko, ale nadal z klasą. No i bardzo lubię warstwy:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestawik! I te spodnie boyfriend z dziurkami - SZAŁ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie na Tobie leżą te spodnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz. Zamsz jest boski ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie udało Ci się połączyć tę narzutkę z kurtką - warstwy umiejętnie dobrane zawsze prezentują się dobrze!
    I ogólnie wyszła Ci z tego dobra, miejska elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. całość bardzo mi się podoba :) jednak spodnie skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej z tego zestawu podobają mi się spodnie :)
    Wyglądają na Tobie świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie:) Moje ulubione kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja !!! Pięknie wyglądasz Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  11. amazing sweet girl,and lovely nice outfit ..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna stylizacja! :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyznaję tą samą zasadę co Ty - nie warto ślepo iść w to, co teraz modne, tylko trzeba patrzeć, czy to akurat do mnie pasuje? sporo kobiet niestety bierze na ślepo trendy i potem widzimy masę 'klonów na ulicach' ;)
    co do zestawu - bardzo podoba mi się jego wielowarstwowość - że ta waterfallowa narzutka wystaje spod kurtki - świetnie to wygląda ;)

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieknie wyglądasz. Widać że jest jakość i gust.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)