Espadryle w paski


Czy Wam też lato minęło tak szybko? Nawet nie wiem kiedy się zaczęło, a już mamy połowę sierpnia. Niestety wszystko co dobre, szybko się kończy. Tegoroczne wakacje były dla mnie bardzo intensywne i wprowadziły do mojego życia ogrom zmian, Lubię nowe wyzwania, ale natłok wszystkich spraw trochę mnie zmęczył. Mam nadzieję, że sytuacja się uspokoi, a ja od teraz będę do Was nadawać z nowego miejsca :) Przeprowadzka prawie skończona! Zapowiada się dużo nowych miejsc do zdjęć i stylizacji. Tymczasem mam dla Was prostą i wygodną stylizację z espadrylami w roli głównej. Uwielbiam ten model butów za komfort i uniwersalność. Moje pochodzą ze sklepu papilion.pl. Mogłabym je nosić codziennie! Do tego boyfriendy, które jako jedne z nielicznych nie posiadają dziur! Znalezienie takich spodni graniczy z cudem. Moje odkryłam w nowej kolekcji Zary i od razu wpadły mi w oko. Jak Wam się podoba taka propozycja? :)



bluzka - Stradivarius | spodnie - Zara | torebka - Calvin Klein | espadryle - papilion.pl (tutaj)

16 komentarzy:

  1. Ciekawa, a zarazem oryginalna wersja espadryli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz , super stylizacja ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Espadryle są świetne! :)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne są te Twoje espadryle!
    I bluzka jaka urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie, choć w mojej szafie nie ma i raczej nie będzie takich butów.

    OdpowiedzUsuń
  6. super espadryle! sama się nad nimi zastanawiałam :) spodnie i bluzka również mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowicie podobają mi się tego typu buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są genialne :) Gdybym nie miała takiej maleńkiej stopki pewnie już dawno bym sobie takie kupiła :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz rewelacyjnie, espadryle są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię espadryle, niesamowicie wygodne buty :) Twoje bardzo fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zestawienie ♥ Pozdrawiamy www.papilion.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna stylizacja ;) Szkoda, że nie ma więcje ciepłych dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Ci w niebieskim kolorku :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)