Bluzka z falbaną


Zestaw na rodzinne imprezy nie musi być nudny! Wystarczy tylko trochę kreatywności i nowoczesne podejście. Czasy kwiatków i żabotów już za nami. Teraz warto postawić na rzeczy eleganckie i praktyczne! Nie ma sensu kupowanie ubrań na jedną okazję. Moja dzisiejsza propozycja to kobiece i neutralne kolory czyli wydanie, w którym czuję się najlepiej. Całą stylizację tworzy biała bluzka. Niby nic, a jednak małe akcenty w postaci falbanek dodają dziewczęcego uroku i elegancji. Jak Wam się podoba taka pastelowa propozycja?:)
Fot. Patrycja Skwarczyńska 










narzutka, bluzka - Le Mania | spodnie,torebka - Orsay | buty - CCC

Wkrótce więcej zdjęć na blogu...

15 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba! Cudna kolorystyka stylizacji i świetne takie ciepłe zdjęcia :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzki z falbankami to aktualny must have (jak dla mnie). Cudowna stylizacja i piękna narzuta.
    MÓJ BLOG
    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! Bluzeczka i torebka cudne!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz cudownie! torebka mega <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz idealnie <3
    piękna kolorystyka
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja!
    http://blueberryhome-inspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie wyglądasz kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię szarość, biel i róż razem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę mi powiedzieć jak ja mogęzłożyć zamowienie na białą bluzkę z falbaną i ewentualnie narzutę różową.Proszę pomocy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)