Fuksjowa torebka


Kawa, piękne widoki i czas wolny. Ostatni miesiąc był bardzo intensywny. Z utęsknieniem czekałam na chwilę oddechu. Czas nadrobić zaległości! Już nie mogę się doczekać aż pokażę wiosenne stylizację. To moja ulubiona pora roku, zwłaszcza jeśli chodzi o modę. Uwielbiam pastelowe odcienie, intensywne barwy i zwiewne materiały. W tym roku w nowych kolekcjach królują ażurowe materiały i klimaty boho, które są bardzo bliskie mojemu sercu. Piękne modele możecie znaleźć w np. w Zarze. Już niedługo pokażę Wam moje zdobycze na blogu. Tymczasem zapraszam na prosty wiosenny zestaw, który ożywiłam fuksjową torebką. To dowód na to, że czasem wystarczy mały akcent kolorystyczny, aby odmienić całą stylizację.
Fot. Aleksandra Głodek


sweter, bluzka - ilpiu.pl | torebka - (tutaj) | spodnie - Zara | szpilki - Brilu.pl

12 komentarzy:

  1. Super! Stylizacja w stonowanych barwach i jeden mocny akcent kolorystyczny w postaci torebki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również kocham wiosnę jeśli chodzi o stylizację. Ostatnio jednak pogoda przypomina bardziej tę letnią 😂 Super torebka, ładnie ożywią całą stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek ma ta torebka :) uwielbiam róż

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz rewelacyjnie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna stylizacja a torebka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się! Torebka super ożywia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna torebka :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, masz rewelacyjne wyczucie stylu :-) pozdrawiam
    moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. No i znalazłem prezent dla żony :) W końcu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna torebka :D bardzo ci pasuję :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)