Sweter z futrzanymi rękawami


W mojej szafie rządzą neutralne barwy, proste fasony i klasyczne ubrania. Jednak, gdy moim oczom ukażą się jakieś cudne detale - nie jestem w stanie im odmówić. Uwielbiam delikatne zdobienia w postaci koronki, ćwieków czy futerka. Specjalnie użyłam określenia ''delikatne'' :) Ten drobny element ma stanowić jedynie wtrącenie do całość, tak aby nadal pasował do większości moich ubrań. Nie przemawiają do mnie wielkie geometryczne wzory, buty pełne ćwieków czy zwierzęce motywy w wydaniu total look. Wolę akcenty, ciekawie wplecione w minimalizm. W poprzednim wpisie pisałam o garderobie kapsułowej, czyli takiej, w której wszystkie elementy do siebie pasują. Moja szafa jest bardzo blisko takiego układu, lecz świadomie staram się burzyć te uporządkowane schematy. Lubię czasem zaszaleć ze wzorami czy kolorami, które łącze z prostymi ubraniami. Dzięki czemu w mojej szafie nie wieje nudą, a ja mogę bawić się modą zachowując zdrowy balans :)

Zdjęcia autorstwa: Marzena Szaflik Fotografia


 sweter - Carry | sukienka - no name | torebka - Michael Kors | botki - Bershka

10 komentarzy:

  1. Twoje stylizacje zawsze są dopracowane w każdym detalu, nie inaczej jest teraz. Pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci w tej sukience - masz obłędne nogi! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kieszonki :). Pierwszy raz widzę taki model sweterka. Torebka damska też śliczna, proste i ponadczasowe fasony są zawsze modne, zapraszam na stronę z moimi torebkami brytyka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten sweter :) całość wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow Kochana wyglądasz prześlicznie. Zakochałam się w kolorystyce Twojego zestawu :) Sweter jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, kobieco, elegancko!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)